Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a implementace řídicího systému pro exponát Kulatý stůl ve VIDA! science centru
Savič, David
V textu je popsaná implementace řídicího systému, zajišťující možnost spouštění a správy her pro více hráčů na exponátu ve VIDA! science centru, který je tvořen 12 dotykovými obrazovkami, centrálním počítačem a středovým projektorem.
Vliv herních mechanismů na uživatelskou zkušenost
Kracík, Radim ; Brejcha, Jan (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Práce se zabývá vztahem herních mechanismů a uživatelského prožitku. Identifikuje základní herní mechanismy a prvky, které mají nejdůležitější vliv na kvalitu uživatelského prožitku. Výzkum je realizován na příkladu konkrétní hry pomocí konceptu návrhových vzorů. Část práce se zabývá představením tohoto konceptu. Dále se práce zabývá obecnými teoriemi her, modely klasifikace a historií počítačových her. Součástí práce je i popis praktických zkušeností autora s tvorbou hry jako školního projektu.
Reálná aplikace metod dobývání znalostí z databází na praktická data
Mansfeldová, Kateřina ; Máša, Petr (vedoucí práce) ; Kliegr, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá kompletní analýzou reálných dat v oblasti her pro více hráčů dostupných zdarma. Analýza je postavena na metodice CRISP-DM s použitím metody GUHA a systému LISp-Miner. Cílem práce je analýza odchodu hráče ve hře kulečník od společnosti Geewa a.s.. Praktická část se zabývá celým procesem dobývání znalostí z databází od teoretických znalosti týkajících se odchodu hráče, stanovení definice odchodu, přes porozumění dat, jejich extrakci, modelování až po získané výsledky. V rámci práce jsou nalezeny hypotézy závislé na různých faktorech hry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.